Alle de succesfulde mennesker jeg nogensinde har kendt har haft en mentor på
et tidspunkt i deres liv, nogen, der lærte dem og tilskyndet
dem til at tage risici med nye oplevelser. Jeg skylder meget til
mentorer i mit liv – Richard Ford, Krissy Jackson, Julie Hunt
og meget mere!
Jeg har også arbejdet tæt sammen med børn som en mentor. Her er lidt af
historie: Jeg brugte min gymnasiet og universitetet år arbejder som en
mentor i et Emerging Technologies Program. Når jeg arbejder med
børn, jeg bruger bare en grundlæggende princip: jeg aldrig gøre noget
dem, at de kunne gøre for sig selv. Jeg fungere som en ressource og
arbejde til at vågne børn op til deres lidenskaber. Jeg kan ikke give dem
passion, og jeg giver ikke dem noget svar. De skal finde
passion og svar selv.
Når du arbejder med børn, fokuserer vi på at besvare disse spørgsmål:
Hvad vil du?
Hvad har du?
Hvad har du brug for?
Hvor du gonna få det?
Hvad vil du gøre med det?
Hvad vil du?
Hvad nogen ønsker er en god indikator af, hvem de er som en
enkelte. Vi arbejder for at få, hvad vi ønsker. Hvor vi arbejder, hvad vi
undersøgelse for at gøre dette arbejde, som vi arbejder med, og hvad vi
tænke, oprette og ændre vores personlighed.
Det er her at skabe lidenskab kommer. Det er lidenskaben at få
hvad du ønsker, og for at lære og oprette der motiverer mennesker. Af
at finde ud af, hvad børn ønsker at gøre, og derefter støtte dem i
enhver mulig måde, jeg lette deres egen læreproces. Jeg
stille spørgsmål til at hjælpe dem med at finde ud af, hvad de ønsker at gøre. Jeg
tilskynde dem til at udforske sig selv måder at få hvad de
ønsker. Jeg hjælpe dem med at finde ud af, hvad de ønsker at lære. Som jeg ser
det, en mentor skal overføre ansvaret for hvad der skal være
lært at studerende, fordi når studerende tager den
ansvar, de vil gå ud over hvad man forventer.
Hvad har du?
Fastslå dine styrker, talenter og færdigheder, uanset om du er
arbejder alene eller i en gruppe, er affyringsrampe for alle opdagelse.
Bestemme, hvad du har inden for Gruppen sig selv og arbejde sammen
at dele disse færdigheder. At vide, hvad du har er nøglen til at vide
hvad du har brug for.
Hvad har du brug for?
Et vigtigt skridt i ethvert projekt bestemmelse af afstanden mellem
ressourcerne og oplysninger, du allerede har, og dem, du
behovet for at færdiggøre projektet.
En god mentor kan rumme forskellige læringsstile og
evner. De selvstyret elever tage ud i deres eget tempo,
når de har fået en start. Dem, der har brug for lidt eller en
masse coaching får hvad de har brug for, fordi mentoren har tid til at
give det. Når jeg arbejder med store grupper, flytte jeg bare fra gruppe til
gruppe som studerende arbejde, at dømme den følelsesmæssige tone i den
enhed og give opmuntring eller vejledning efter behov.
Hvor du gonna få det?
Når du ved hvad du har og ved, hvad du har brug for, den næste opgave
er at finde ud af hvordan du kan få adgang til de ressourcer, du har brug for. Hvis
du mentoring gruppe ofte, oplysninger er der i den
gruppe. Ved at stille og lære af hinandens erfaringer, udvikle børnene tillid
og tillid. Med denne tillid finder de det lettere at
indrømme, at de ikke kender alle svarene, og lettere at
nærme sig andre kilder uden for hjælp-gruppen. Dette giver
dem stor selvsikkerhed og fører dem til at prøve en endnu større
projektet næste gang. Hver gang de tager på en ny udfordring, de
lære noget om verden og om sig selv.
Hvad vil du gøre med det?
Nu hvor du har alle færdigheder og har arbejdet på at lære nye
dem, hvad vil du med din nye fundet talenter? Jeg mentor
i nærheden af nye teknologier, hjælpe børn blevet lidenskabelig
om internettet og give dem ressourcerne til at lære hvordan man
design websider. Børnene arbejdede jeg med, gik at gøre web-
design for rigtige kunder. De fortsatte deres læring på den
job. De udviklede sprog og præsentation færdigheder, de
lærte at interagere med kunder og overholde deadlines, men de fleste
vigtigt de lærte at dele ekspertise og hvordan man kan finde
hvad de havde brug for. De har lært at være mentorer og finde mentorer.
Hver gang studerende mødte en klient eller lavet en præsentation af et
afsluttet projekt, de udfører. Performance ændringer du.
Det er en af milepælene for liv, som jeg synes alle skal
erfaring. Praksis er fint, men rent faktisk at komme op og
viser, hvad du har lært, det være sig en klaverkoncert eller
din egen første websted, er en livsændrende oplevelse. Jo mere
Performance muligheder vi skaber for børn, jo mere vi hjælpe
dem finde, hvad de vil, jo mere de vil ændre, vokse og
tage ansvar for deres eget liv.
Can I Get Cytotec At Walmart Ordica buy cialis online using paypal DaktwetteLem Risiken Bei Levitra
cialis with dapoxetine overnight delivery australia cialis 800 cialis online without
corner drug store best drugstore shampoo discount rx
24 hour pharmacy near me cheap erectile dysfunction pills online canada pharmacy reviews
ed drugs ed meds online tops pharmacy
ed indian pharmacy online wall drug store
best drug store foundation canadian pharmacy pharmacy rx world
http://gcialisk.com/ – cialis on sale in usa