Del 4 af 5 på hjem Business Set-Up Guide

Kære læser,

Disse artikler vil give en trin for trin guide til hvordan du start og Kør et hjem baseret virksomhed baseret på mine erfaringer og andre hjem virksomhedsejere. Dette er del 4 i en serie af 5 artikler. De er skrevet i et grundlæggende format, og hvor muligt hovedpunkter er sammenfattet i et forsøg på at blive forstået af alle. Jeg har forsøgt at minimere de tekniske jargon så meget som muligt.

Så lad os hoppe direkte ind og se hvad vi har brug at vide om starter og kører et hjem baseret virksomhed.

Alvin

Jeg offentliggøre Home Business Tips, en frisk og informativt nyhedsbrev dedikeret til at støtte folk som dig! Hvis du er på udkig efter bedst rangerede hjem forretningsmuligheder, nyeste tidsbesparende værktøjer og nyttige støtte fra en ven i erhvervslivet, kommer og en grab en F-R-E-E abonnement i dag på:

Business netværk

Netværk og opbygning af relationer er afgørende for væksten i din virksomhed. Måde at netværket er at knytte dig til andre jævnaldrende, der bliver forhåbentlig leverandører og kunder. Et godt sted at starte er at finde business foreninger, klubber og virksomhedsnetværk, der interesserer dig og kontakte dem. De fleste organisationer er altid på udkig efter nye medlemmer og du syg hilses velkommen. Tilgang netværk på en måde, der tager sigte på at opbygge et langsigtet forhold snarere at fordelen ved et kortfristet salg.

Måder til netværk:

Udveksle visitkort ved enhver lejlighed

Telefon én person om ugen der er på en relaterede business-området for en kop kaffe

Tilslutte sig en organisation

E-handel

E-business er blevet hverdagskost i markedet. Du vil finde din virksomhed kan bruge nogle teknologier, e-handel:

Virksomhed til virksomhed-leverandører

Virksomhed til forbruger-online detailhandel

Forretning til regeringen – udbud

Forbrugeren at regeringen – selvangivelser

World Wide Web

Uundgåeligt vil din virksomhed nå fase hvor brug af internettet vil være afgørende.

Du bliver nødt til at købe et modem, som gør det muligt for computeren at oprette forbindelse til internettet. Det næste skridt er at finde en ISP (internet service provider) der vil give dig adgang til internettet.

Hjemmeside

En hjemmeside kan være egnet til din virksomhed, men før du bruger penge, overveje præcis hvordan det vil gavne din virksomhed. Der er mange virksomheder, der vil setup en hjemmeside koster et par hundrede dollars til et par tusinde. Der kan være ekstra gebyrer og afgifter (f.eks. registrering af et domænenavn), så tjek hos din internetudbyder.

Udvide din forretning

Almindeligt vil en virksomhed kræver mere kapital til at udvide. Der er nogle måder at gøre dette, det mest almindelige er en bank lån og gæld og egenkapital finansiering.

Banklån

Alle långiver har visse kriterier, som skal være opfyldt før et lån er givet:

Tegn – dette er dine forretningsresultater, færdigheder og evner (vurderet af banken manager)

Cash flow – det viser om tilstrækkelige midler kan genereres til at dække tilbagebetalte lån

Sikkerhed-sikkerhed mod potentielle tab

I mange tilfælde ikke ansøgninger om lån fordi låntageren ikke har fremlagt de relevante eller tilstrækkelige oplysninger til at muliggøre långiver at forstå intentionerne i låntager og levedygtigheden af business venture.

Gælds- og egenkapitalfinansiering

Lånefinansiering er penge lånt af virksomheden, fra en ekstern kilde. Dette er den mest almindelige måde en lille virksomhed rejser yderligere midler. Egenkapitalfinansiering er kapital fra ejeren eller investorer ind i forretningen.

Planlægning For fremtiden

Nogle udvikler en forretning på grund af livsstil, nogle bruger det som et middel til at skabe indkomst eller skabe velstand på langt sigt. Nogle indstillinger for fremtiden for din business Medtag:

Udvikle sig – virksomhed udvikler sig som supplement til ændringer i branchen

Forlade hjemmet – flytte til kommercielle lokaler

Sælge-arbejde for at skabe retfærdighed

Luk ned-planlægge din exit, underrette klienter, leverandører og være professionelle omkring det.

Jeg håber denne artikel har sat dig på vej til at oprette din egen home baseret business og give dig mulighed for at nå dine økonomiske skæbne.

I næste artikel vil jeg dække nogle af de ins og outs af voksende din lille virksomhed fra hjemmet.

Klik her for at få andre ressourcer på Home Baseret Business Idéer & muligheder

Jeg gør så mange penge en deltid fra mit hjem Business som jeg arbejdede fuld tid i min 9-5 Job. Vil du høre min historie?